اس ام اس ضایع کردن و تیکه انداختن

تو در قلب من جای داری میبینی؟

قلب من شده گاوداری!!


 

 

 

وقتی خودمو توی آینه می بینم،

می فهمم خوشگلی چقدر دردسر داره...
خوش به حالت که دردسر نداری!

 

 

 

 

 

امروز جمعه است

گفتم یادی از اموات کنم

چطوری جنازه...

 

 

 

 

دلم می خواد بخورمت...

نه اینکه فکر کنی عاشقتم...

نه اینکه فکر کنی دوست دارم...

نه!...

فقط واسه اینکه یه گهی خورده باشم!!!


 

 

 

 

زندگی زیباست بدون تو زیباتر هم میشه!

 

 

 

 

 

اگه یه پروانه نشست رو شونت حتما بکشش.

اون بیسلیقه همون بهتر بمیره

 

 

 

 

برق نگاهت، چشمای خمارت،

لهجه ی حرف زدنت،

منو یاد گدای سر کوچمون میندازه!


 

 

 

هه هه هه ..... ببخشید ،

یه لحظه تو رو تو ذهنم تجسم کردم ،

نتونستم جلوی خنده مو بگیرم !

 

 

 

 

اگر کردی مرا روزی فراموش

در آید در دماغت 100 عدد جوش !!!


 

 

به اندازه ی صداقت پینوکیو و رفاقت

تام و جری و هوش پت و مت دوست دارم

 

 

 

@#@#$^%&^&
!@#$$%@#$%^&^
!#@#!#$!^#$@&%*^
^$%^#%$#$%@$#@

 


اینو واست فرستادم مشغول شی ..

اول صبحی این قدر دست تو دماغت نکنی

 

هر چقدر عطـــرت را عوض کنی

باز هم تنـــت بوی کثیف خیـــانت را میدهد

عزیز لعنـــتی ام

  






چشمهای تو شفافترین برکه هاست

اما قامت من شاید آنقدر بلند

که توی چشم های تو جا نمی شود

باید برای عاشقی هایم

دریا می جستم !






حالم به هم می خورد از کلمه های عزیزم و عشقم

من را همان ببین صدا کن !






یه سری از عقل فقط دندونشو دارن





به بعضیا باید گفت :

شما سیرابی گاوم نیستی چه برسه به جیگر ما !







عاشق آن لحظه ام که نه از تو

و نه از تعلقات تو خبری نیست






درد مـــــن چشمـــــانـــی بــــو د

کــه بــه مــن اشکــ !

هدیـــه میــــداد و بــه دیگــــران چشمــــــــکــ !‬






حالا که رفته ای

حسابی که هوا را بی من نفس کشیدی

سر دو راهی که رسیدی، به چپ برو

به جهنم ختم می شود !






بــــرای ِ هــر کـس کـه رفــتـنی سـت

فــــقـط بــــایــــد ..

کنــــار ایــستــاد ..

و ..

راه بـــــاز کـــــرد !

بــه هـمـیـن ســـادگــــی !







ببند در آن دلت را …

 که به روی همه باز است

یخ کردم …



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 16 آبان 1392برچسب:, | 14:15 | نویسنده : بنیامین شهسواری |